نمايش ويترين ظرفيت‌هاي گردشگري ايران در قالب تبليغات

محمدحسين برزين؛ مديرعامل شرکت نمايشگاه‌هاي ميراث‌فرهنگي و گردشگري در گفتگو با ميراث‌آريا(chtn) ضمن بيان اين مطلب افزود: به همين دليل تهيه اهداف تبليغات گردشگري بر مبناي تحليل وضعيت يعني تحقيق از جايگاه بازار، مشتري و رقبا همواره در اولويت برنامه‌هاي تبليغات گردشگري اين شرکت قرار داشته است.

وي افزود: بر اساس منابع مستند موجود، توليد تيزرهاي 22 گانه گردشگري و پخش آنها از شبکه‌هاي الجزيره، يورونيوز و ام.‌بي‌.سي جان تازه‌اي به کالبد گردشگري ايران دميده است.

برزين گفت: در حوزه توليدات تبليغي _ توريستي نيز تاکنون اين شرکت توليداتي را در 17 زبان در 650 نوع و با تيراژ پنج ميليوني روانه بازارهاي هدف گردشگري جهان کرده است.

وي همچنين تصريح کرد: توليد هفت فيلم مستند گردشگري با نام‌هاي مستند ايران، ايران با نگاه اعراب، شکوه ايران، رنگ‌هاي ايران، رنگي جديد در رنگين کمان، کوير ايران و دوچرخه سواران کوير براي ارايه تصويري مانا و متفاوت از جاذبه‌هاي کشورمان توليد شده است.

برزين يادآور شد: از ديگر آثار توليدي شرکت مي‌توان به آلبوم‌هاي موسيقي رنگواره و شکوه‌واره، نماهنگ‌هاي خليج فارس، تاريخ ايران، طبيعت، اقوام و مشاهير، ايران امروز و صنايع‌دستي اشاره داشت.

وي افزود: همچنين کتاب‌هاي ايران به زبان‌هاي ژاپني، ايتاليايي، اسپانيايي و آلماني براي توزيع در بازارهاي هدف گردشگري و نمايشگاه‌هاي بزرگ گردشگري در کنار کتاب گوشه چشمي به ايران از ديگر توليدات شرکت نمايشگاه‌هاي ميراث‌فرهنگي و گردشگري ايران به شمار مي‌روند.

مديرعامل شرکت نمايشگاه‌هاي ميراث‌فرهنگي و گردشگري خاطرنشان کرد: اميد مي‌رود در سال جاري با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، موج جديدي در سطح تبليغات به وجود آمده و ظرفيت‌هاي ايران بيش از گذشته در منظر قاب شيشه‌اي گردشگري جهان قرار گيرد.

/115

انتهای پیام/

کد خبر 1389031512